Skip to content

Business Service Desk, Support & Reserveringen

Binnen deze vacature vind je alle stageplekken voor de Business Service Desk, Support en Centrale reserveringen. Voor alle stageplekken geldt dat we op zoek zijn naar een stagiair(e) voor minimaal 15 weken, die 4 of 5 dagen per week komt stage lopen. Verder is het voor deze stageplek belangrijk dat je de basis van de taal van het land waar het hotel gevestigd is goed onder de knie hebt, en dat je goed Engels spreekt.


Van der Valk Business Service Desk

MBO

Zou jij wel eens willen weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij Van der Valk? En ben jij geïnteresseerd in de zakelijke kant van de hotellerie? Als Service Desk Stagiair(e) bij Van der Valk Business ondersteun je bij de administratie en heb je contact met businessgasten.


WAT JE DOET
  • Je ondersteunt het Sales Team in- en outbound;
  • Je helpt met de interne administratie (bijhouden van documentatie omtrent corporate prijsafspraken en inventarisaties);
  • Je neemt de telefoon op en beantwoordt eerstelijnsvragen;
  • Je ondersteunt de Van der Valk Business Service Desk bij aanvragen/reserveringen van opdrachtgevers aan onze hotels;
  • Je houdt je bezig met het uitwerken van offertes;
  • Je voert reserveringen in in ons centrale reserveringssysteem;
  • Je voert verschillende administratieve taken uit m.b.t. de Van der Valk Business organisatie;
  • Je verwerkt afspraken en contracten in ons CRM-systeem (Customer Relationship System);
  • Je hebt regelmatig contact met opdrachtgevers/boekers en zorgt voor hoge mate van klanttevredenheid, waardoor je een goede relatie/klantenbinding ontwikkelt met opdrachtgevers/boekers in het kader van terugkerende boekingen en uitbreiding van samenwerkingen.


WIE JE BENT

Als Service Desk Stagiair(e) bezit je de volgende eigenschappen:

  • Inzicht;
  • Communicatief sterk;
  • Betrokken;
  • Zelfstandig;
  • Goed in Engels (in woord en geschrift);
  • Accuraat;
  • Punctueel;
  • Stressbestendig;
  • Betrouwbaar;
  • Oplossingsgericht.

Daarnaast volg je de opleiding manager/ondernemer horeca.

Support

MBO/HBO 

Vind je het leuk om gasten te helpen? En ben je helemaal thuis in de hospitality wereld? Ben jij creatief en servicegericht? En wil jij je steentje bijdragen aan de voorbereiding van landelijke marketing campagnes? Dan zijn wij een match!


Wij zijn opzoek naar een meewerkstagiair(e) voor het Support team bij Van der Valk Internet. Tijdens deze stage ondersteun je het support team met het voorbereiden van de hotels op de komst van de vernieuwde online incheckmodule en landelijke online marketingcampagnes zoals de Vroege Toekan Weken en Black Friday. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor hotels en gasten die vragen hebben omtrent het Valk Loyal programma, de Valk Giftcard of actiecodes. Naast de supportwerkzaamheden, help je mee aan het verbeteren van de content op de Valk Verrast en Valk Deals website. Je bent steeds op zoek naar mooi beeld en sprekende teksten!


WAT JE DOET
  • Support leveren aan hotels en gasten omtrent het Valk Loyal & Giftcard programma;
  • Assisteren bij de uitrol van de vernieuwde online incheckmodule;
  • Ondersteuning in campagnes & branding rubrieken op Instagram & Facebook;
  • Ondersteuning in de samenwerking met hotels voor het uitrollen van de landelijke marketing campagnes.

WIE JE BENT

Je bent zelfstandig, flexibel en ambitieus. Naast je opleiding communicatie, media, marketing, toerisme of hotelschool heb je basiskennis van Microsoft Office 365 (Teams, Word, Excel). Ben je ook nog eens handig met Photoshop, dan is dat zeker een pré! Je komt altijd met creatieve ideeën en vindingrijke oplossingen, en op jouw communicatieve vaardigheden is niks aan te merken.


Centrale Reserveringen

MBO

Als stagiair(e) bij Van der Valk International is er meer mogelijk dan je denkt. Bij ons leer je wat service verlenen is: wij zeggen geen nee, maar bieden een alternatief. Daarnaast zijn er volop kansen om jezelf te ontwikkelen. In de rol van Stagiaire Centrale Reserveringen ga je aan de slag bij ons Business Center in Hotel Amersfoort-A1 voor Van der Valk International.


WAT JE DOET

Je maakt kennis met de afdeling reserveringen in de breedste zin van het woord. Je zal leren hoe je reserveringen moet aannemen en de vragen van gasten het best kunt beantwoorden. Verder ondersteun jij onze Manager Centrale Reserveringen waar nodig, waardoor jouw stage erg divers is!


WIE JE BENT

Je bent een gastgericht en flexibel persoon en je hebt zin in een leuke meewerkstage. Je bent communicatief vaardig en wil graag leren wat gastvrijheid inhoud. Je volgt een relevante opleiding en bent een toevoeging aan ons team! En:

  • Je volgt (minimaal) een mbo niveau 4-opleiding in de richting van Sales of Hotelschool;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent punctueel in je communicatie en verslaglegging;
  • Je bent representatief en verzorgd;
  • Je hebt doorzettingsvermogen en bent leergierig.

.

Wat we jou bieden

Je sluit je aan bij de mooiste horecafamilie

Je werkt in een leuke en dynamische omgeving met gezellige collega’s

Personeelskortingen binnen Van der Valk Hotels & Restaurants

Een goede, persoonlijke stagebegeleiding

Ontwikkelmogelijkheden in een veelzijdige stage

Een passende stagevergoeding