Van der Valk Business Service Desk Stagiair(e)

Job description

Zou jij wel eens willen weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij Van der Valk? En ben jij geïnteresseerd in de zakelijke kant van de hotellerie? Als Service Desk Stagiair(e) bij Van der Valk Business ondersteun je bij de administratie en heb je contact met business gasten.


Dit ga je doen:

  • Je ondersteunt het sales team in en outbound;
  • Je helpt met de interne administratie (bijhouden van documentatie omtrent corporate prijsafspraken en inventarisaties);
  • Je neemt de telefoon op en beantwoord eerste-lijnsvragen;
  • Je ondersteunt de Van der Valk Business Desk bij aanvragen/reserveringen van opdrachtgevers aan onze hotels;
  • Je houdt je bezig met het uitwerken van offertes;
  • Je voert reserveringen in in ons centrale reserveringssysteem;
  • Je voert verschillende administratieve taken uit m.b.t. de Van der Valk Business organisatie;
  • Je verwerkt afspraken/taken en contracten in ons CRM systeem (Customer Relationship System);
  • Je hebt regelmatig contact met opdrachtgevers/boekers en zorgt voor hoge mate van klanttevredenheid, waardoor je een goede relatie/klantenbinding ontwikkelt met opdrachtgevers/boekers in het kader van terugkerende boekingen en uitbreiding van samenwerkingen.

Job requirements

Als Service Desk Stagiair(e) bezig je de volgende eigenschappen:

  • Inzicht
  • Communicatief sterk
  • Betrokken
  • Zelfstandig
  • Goed in Engels (in woord en geschrift)
  • Accuraat
  • Punctueel
  • Stressbestendig
  • Betrouwbaar
  • Oplossingsgericht

Daarnaast volg je de opleiding manager/ondernemer horeca.


Stagedetails:

  • Fulltime stage (30-40 uur per week)
  • Stageduur 20 weken
  • MBO stage
  • Van der Valk Hotel Eindhoven
    • Één plek beschikbaar vanaf september 2021