Front Office & Guest Relations

Remote
Nederland, Noord-Holland, Van der Valk
Front Office

Functieomschrijving

Binnen deze vacature vind je alle informatie over een Front Office stage bij onze hotels. Lees de vacature eens rustig door! Als je wilt solliciteren kan dit via de oranje knop hier rechts of onderaan deze pagina. Via deze knop vind je ook een overzicht van de beschikbare stageplekken per hotel.


Voor deze stageplekken geldt dat we op zoek zijn naar een student die ons komt versterken voor een periode van minimaal 20 weken, voor 4 of 5 dagen per week. Verder is het voor deze stageplek belangrijk dat je de basis van de taal van het land waar het hotel gevestigd is goed onder de knie hebt, en dat je goed Engels spreekt.


Front Office

MBO/HBO Operationeel

Wil jij onze gasten een onvergetelijke ervaring bezorgen en ben jij een echte multitasker? Als Front Office Stagiair(e) beheer je samen met je collega's de receptie (Front Office) van het hotel. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze gasten en verblijdt hen met jouw stralende glimlach.


WAT JE DOET

Aan het einde van je stage heb je alles geleerd om als volwaardig Front Office collega aan de slag te kunnen!

  • Het verwelkomen en in- en uitchecken van (inter)nationale gasten en bezoekers.

  • Het aannemen van kamer- en restaurantreserveringen.

  • Je staat gasten telefonisch te woord en switcht hierbij makkelijk over op een andere taal.

  • Het opstellen en beantwoorden van brieven en e-mails.

  • Je informeert onze gasten over de faciliteiten van het hotel en de omgeving.


In sommige hotels is het mogelijk om een Front Office stage te combineren met Guest Relations. Je takenpakket wordt dan uitgebreid met de volgende werkzaamheden:

  • VIP-arrivals worden door jou extra in de watten gelegd.

  • Als ambassadeur van onze lobby benader je gasten in de lobby actief. Zo kom je erachter wat hun wensen zijn en op welke wijze je hun verblijf extra aangenaam kunt maken.

  • Je anticipeert op de behoeften van gasten.

  • Je bent de schakel tussen de gasten en de collega's.

  • Je voorkomt, herstelt en behandelt klachten, eventueel met de nodige improvisatie en altijd met positiviteit.

  • Je behandelt reviews van onze gasten.


WIE JE BENT

Je houdt ervan om onze gasten te verrassen en doet er alles aan om een geweldige gastbeleving te creëren. Met jouw positieve en servicegerichte instelling kijk je ernaar uit om bij het meest gastvriendelijke hotel van Nederland* de volgende stap in je carrière te mogen zetten.


Je volgt de opleiding:

  • Zelfstandig medewerker travel & hospitality crebo 25354
  • Leidinggevende travel & hospitality crebo 25352
  • Luchtvaartdienstverlener crebo 25636
  • Manager/ondernemer horeca crebo 25184
  • Meewerkend horeca ondernemer crebo 25185
  • HBO Hotel & Eventmanagement
  • HBO (International) Hotel (& Hospitality) Management
  • HBO Internationaal Toeristisch Management
  • HBO International Event Management
  • HBO Leisure & Events Management
  • HBO Tourism Management

Guest Experience

mbo/hbo operationeel - Hotel Amsterdam-Amstel

Als Guest Relations Stagiair(e) ben jij het visitekaartje van ons hotel en het eerste aanspreekpunt voor gasten. Jij zorgt ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt en draagt zorg voor een fantastische gastbeleving gedurende het gehele verblijf.


WAT JE DOET

Als Guest Experience Stagiair(e) houd jij je bezig met het volgende:

  • Je bent een geweldige gastvrouw/-heer en biedt op professionele wijze alle service die een gast zich kan wensen.
  • VIP arrivals worden door jou extra in de watten gelegd.
  • Je draagt zorgt voor een fantastische aankomst- en vertrek beleving van de gasten.
  • Je bent de drijvende kracht achter de Front Office service qua gast contact.
  • Als ambassadeur van onze lobby benader je gasten in de lobby actief. Zo kom je erachter wat hun wensen zijn en op welke wijze je hun verblijf extra aangenaam kunt maken.
  • Je anticipeert op de behoeften van gasten.
  • Je voorkomt, herstelt en behandelt klachten, eventueel met de nodige improvisatie en altijd met positiviteit.


WIE JE BENT

Werken bij de toekan betekent: werken bij het meest gastvriendelijke hotel van Nederland*. Jouw positieve instelling en stralende persoonlijkheid sluiten hier perfect bij aan. Het andere mensen naar de zin maken, zit in je genen. Wanneer de gasten blij zijn, ben jij het ook en andersom. Je bent representatief en je hebt enorm veel durf en lef! Je vindt het "gewoon" om op gasten af te stappen.


Als Guest Relations Stagiair(e) heb jij:

  • Een proactieve houding
  • Oog voor detail
  • Meertaligheid (Nederlands en Engels)
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid
  • Probleemoplossende vaardigheden
  • Goede communicatieve vaardigheden, beide mondeling en schriftelijk
  • Focus op kwaliteit en gasten


Is een van deze stages precies wat jij zoekt? Solliciteer dan snel via de oranje knop hieronder!


* In april 2019 heeft Van der Valk de 3e prijs behaald bij de Customer First Awards. Hiermee is Van der Valk het op twee na meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland, na De Efteling en Coolblue.

Vereisten

.